سخنگوی شهرداری تهران گفت: راهبرد ویژه شهرداری، برگزاری رویداد‌های میدانی مردمی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی است.

 عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به استقبال مردم از رویداد افطارخونه گفت:مجموعه شهرداری تهران یک راهبرد ویژه در خصوص در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد که این راهبرد، برگزاری رویداد‌های میدانیِ مردمی است. در واقع تلاش داریم فضا و بستر را برای حضور مردم در سطح شهر در اعیاد مذهبی، مناسبت‌های ملی و انقلابی فراهم کنیم.

وی برگزاری رویداد‌های میدانی برای مردم را اثرگذارتر از برگزاری برنامه‌های روتین در سالن‌ها و گالری‌ها دانست و گفت: این سبک از برگزاری، در سطح بالاتر و کار ارزنده‌تر و در عین حال سخت‌تر است.

سخنگوی شهرداری تهران در تشریح جزئیات افطارخونه طهران، گفت: از روز اول حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار افطار هرشب بین مردم توزیع شده که هرشب به تعداد آنها افزوده می‌شود و برآورد این است که به حدود ۲۰ هزار برسد.

وی ادامه داد: به لطف خدا مردم از همه سلایق و گروه‌ها، هم استقبال فوق‌العاده‌ای کردند. اگر در بین میز‌ها قدم بزنید می‌بینید که مردم با ظاهر و پوشش‌های مختلف حضور دارند و در کنار هم یک رویداد جمعی را تجربه می‌کنند.

محمدخانی گفت: اتفاقی که سازمان زیباسازی رقم زده، اتفاق بسیار ارزشمندی است البته بخش‌های مختلفی از داخل و بیرون شهرداری تهران، به سازمان زیباسازی در رقم زدن این اتفاق کمک می‌کنند. مجموعه سازمان اوج، مجموعه‌های جهادی و مردمی پای کار آمدند. توزیع اقلام افطار به عهده گروه‌های جهادی است.

 سخنگوی شهرداری تهران اظهار کرد: فکر می‌کنم این اتفاق تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد. گرچه اعلام اولیه یک بازه ۱۰ روزه است. اما امیدوارم که با همکاری بخش‌های مختلف و مشارکت مردم، امکان برگزاری تا عید فطر وجود داشته باشد.

برچسب ها: افطار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مارادو
۰۷:۱۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
یک افطاری دردی از قشر مردم که ماهی یک وعده گوشت نمی توانند بخورند دوا نمی کند بیشتر زجرشان میدهد . نمیدانم مسئولین چه جوابی برای اینها دارند .
آخرین اخبار