تشدید نظارت‌های بهداشتی و استقرار اتوبوس آمبولانس در کمپ غدیر مشهد

جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نظارت‌های بهداشتی و استقرار اتوبوس آمبولانس در کمپ غدیر مشهدتشدید شد.

محمدیوسف رحمتی جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به اسکان زائران نوروزی امام هشتم (ع) در کمپ غدیر مشهد با همکاری مدیریت این مجموعه و شهرداری مشهد ۲ نوبت بازدید انجام شده و از ۲ شب قبل هم اتوبوس آمبولانس این کمپ مستقر شده است.

او افزود:در این ایام تلاش می‌کنیم تا علاوه بر نظارت بازرسان و کارشناسان حوزه سلامت محیط، اطلاع‌رسانی جامع و کاملی از مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانی داشته باشیم؛ همچنین باید اشاره کنیم که برنامه‌های آموزشی هم در جهت افزایش ضریب امنیت غذایی و در راستای پیشگیری از بروز حوادث توسط کارشناسان حوزه بهداشت در دستور کار قرار گرفته است.

جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از چهارم فروردین، تیمی متشکل از یک پزشک، یک پرستار و یک کارشناس بهداشت در مکان کمپ غدیر مستقر شده است، ادامه داد: این نیرو‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ در محل معین شده در کمپ غدیر مستقر هستند.

رحمتی بیان کرد: مسئولان ستاد سلامت نوروزی، مدیریت بازرسی و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید‌های مستمری از این مرکز با هدف پیشگیری از حوادث و طغیان‌ها به‌ویژه مسمومیت با گاز منواکسیدکربن دارند تا که هیچگونه مشکلی در بحث سلامت زائران امام رضا (ع) به وجود نیاید.

او تصریح کرد: در این محدوده فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سوله‌های بحران، مساجد و حسینیه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها و دیگر فضا‌های کمپ غدیر زیر نظر بازرسان و ناظران حوزه سلامت خواهد بود تا که مشکلی در بحث مسمومیت غدایی و بروز انواع بیماری‌ها نباشیم.

جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد:همچنین بنر‌ها و پوستر‌های اطلاع‌رسانی هم در ۵۰ نقطه از کمپ غدیر نصب شده و پیرو تأکیدات ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد توجه ویژه‌ای در بحث محل‌های اسکان زائر در مبادی ورودی شهر مشهد شده که یکی از آنها کمپ غدیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار