غافل گیری سارق اماکن خصوصی توسط پلیس در مرزداران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه خبر داد.

سرهنگ "حسین مافی" سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: چهارم فروردین ماه عوامل انتظامی کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حال گشت زنی در محدوده "مرزداران" تهران بودند که متوجه یک دستگاه خودروی رانا سفید با دو سرنشین که پلاک آن مخدوش و در حال زاغ زنی منازل مسکونی بود، شدند و همین کافی بود تا ماموران دستور ایست را صادر کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شدند. 

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، پس از طی مسافتی نهایتا موفق شدند خودرو را متوقف کنند و راننده خودرو دستگیر ولی سرنشین موفق به فرار شد.

سرهنگ مافی بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه و ۱۰ فقره سرقت مشابه دیگر با همکاری همدست خود اعتراف کرد و از خودرو متهمان یک قبضه سلاح سرد، ۳ دست شیرآلات ساختمانی، ساب و هولدر دوربین، یک دستگاه مودم، یک دستگاه آمپلی که همگی سرقتی بوده و آلات و ادوات سرقت کشف شد و متهم در ادامه تحویل مراجع قضایی شد و تلاش در جهت دستگیری سارق متواری همچنان ادامه دارد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به مردم توصیه نمود که در هنگام ترک منزل به سرایدار، نگهبان و حتی الامکان به همسایگان مورد اعتماد خبر داده تا آنان نسبت به حوادث احتمالی هوشیار باشند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار