جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در اولین روز سال جدید، در واحدهای نقلیه سبک، روابط عمومی، حراست، سامانه ۱۲۲ و CRM و همچنین مهمانسراهای محل اسکان میهمانان نوروزی این شرکت حضور یافت و ضمن تبریک سال نو بر اهتمام پرسنل در سال جدید در راستای تحقق اهداف و برنامههای مدیریتی وی با اولویت رضایت شهروندان تاکید نمود.
او ضمن تبریک سال ۱۴۰۳ به خانواده بزرگ شرکت آبفای استان، از تلاش کلیه همکاران در تحقق اهداف شرکت در سال ۱۴۰۲ تشکر کرد و گفت: گرمای بیش از حد و تداوم خشکسالی اقدامات ویژهای برای گذر از تنش آبی تابستان ۱۴۰۲ را میطلبید، همکاری نیروهای بهره برداری ستاد و امورهای تابعه و هم چنین همراهی بخشهای پشتیبانی و برنامه ریزی و... نشان داد که در شرکت آب و فاضلاب استان میتوان با همراهی و همکاری بخشهای گوناگون به خوبی بحرانها را مدیریت نمود.
علمدار در بازدید از مرکز CRM تعامل واحد امداد و حوادث با مرکز ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب استان را برای تسریع در ارائه خدمات به مشترکین مهم شمرد و گفت: چرخه خدمات رسانی به مردم در حوزه اتفاقات، تامین تجهیزات، دریافت اطلاعات و آماده سازی اکیپها باعث تسریع در رفع اتفاقات در سطح شهر میشود.
او ثبت و پاسخگویی به بیش از ۳۱۲ هزار تماس تلفنی از سوی مرکز ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب استان یزد در سال ۱۴۰۲ شایسته قدردانی دانست و گفت: اقدامات خوبی تاکنون در شرکت آبفای استان انجام شده است و در تلاشیم برای توسعه خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکین گامهای بهتری برداریم.