خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی در خوزستان

استاندار خوزستان بر افزایش سطح خدمت‌رسانی به مسافران تاکید کرد و گفت: تاسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی و رستوران‌های بین‌راهی با رعایت حرمت ماه رمضان به مسافران و گردشگران خدمات مطلوبی را باید ارائه کنند.

علی اکبر حسینی محراب گفت: هر سال در خوزستان باتوجه به آب و هوای مطلوب استان میزبان هزاران نفر از مسافران نوروزی هستیم ارائه خدمات مطلوب به مسافران زمینه ایجاد رضایت برای مهمانان نوروزی را فراهم می‌کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: گردشگران و زائران در سال جدید استقبال خوبی از جاذبه‌های خوزستان و زیارتگاه‌ها داشتند.

به گفته حسینی محراب  گزارشات کاملی از آخرین وضعیت سفر‌های نوروزی و مشکلات مسافران به صورت ویدئو کنفرانس ارائه شد که یکی از نکات قابل توجه کاهش میزان تصادفات و حوادث جاده‌ای است.

این مقام مسئول گفت: اگرچه فوت یک انسان نیز برای همه ما تاسف بار است، اما خوشبختانه به نسبت سال‌های گذشته کاهش آمار سوانح رانندگی و فوتی‌ها نشان دهنده ارتقای سطح فرهنگی و رعایت نکات ایمنی توسط مسافران است.

او ادامه داد: آیت الله رئیسی به دلیل کاهش تصادفات جاده‌ای از دستگاه‌های متولی قدردانی کردند و امیدواریم تا پایان سفر‌های نوروزی نیز شاهد کمترین حوادث برای مسافران باشیم.

حسینی محراب گفت: بی شک مسافران با رعایت نکات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی می‌توانند سلامت خود را حفظ و خاطرات شیرینی را در سفر‌های نوروزی خود رقم بزنند.

به گفته این مقام مسئول خوشبختانه از نظر امنیت مسافران نیز در استان خوزستان هیچ مورد خاصی مشاهده نشده و مردم تا امروز شکایت خاصی نداشتند.

او ادامه داد: حدود ۴۰۰ غرفه در نقاط مختلف استان به عرضه صنایع دستی خوزستان می‌پردازند که با استقبال مطلوب مهمانان نوروزی همراه است.

استاندار خوزستان گفت: مسیر‌های پرتردد و پرخطر استان نیز امسال شناسایی شده که مشکلات برخی از این محل‌ها رفع و یا برای پیشگیری از بروز حوادث رانندگی، گشت‌های متعددی مستقر شده اند.

او ادامه داد: ۳۰۰ دهیاری نیز در مسیر‌های تردد مسافران در کنار نیرو‌های پلیس و راهداری به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

حسینی محراب گفت: همچنین سفر دریایی در رودخانه اروند برای مسافران نوروزی تدارک دیده شده و امید می‌رود در اینگونه سفر‌ها نیز مسافران نیز نکات لازم و ایمنی را رعایت کنند.

این مقام مسئول گفت: یکی دیگر از مواردی که نیاز است مسافران نوروزی در نظر بگیرند رعایت ضوابط و مقررات ماه مبارک رمضان است که خوشبختانه تاکنون به خوبی رعایت شده و امید است تا پایان سفر‌های نوروزی نیز به همین منوال ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار