مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از جابجایی ۱۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر با ناوگان مسافری استان خبر داد.

 علیزاده گفت: از اجرای طرح نوروزی ۱۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری آذربایجان شرقی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری در داخل و خارج استان جابجا شدند.

 علیزاده با بیان اینکه طرح نوروزی راهداری از ۲۵ اسفند آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه می‌یابد یادآور شد: در استان ۱۴ پایانه مسافری در ایام تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات به مسافران فعال است.

وی افزود: ۶۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران درون و برون استانی خدمات ارائه می‌کنند که از این تعداد ۳۰۰ دستگاه برای سفر‌های برون استانی در نظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد: در اجرای طرح نوروزی و از ۲۵ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین امسال بیش از ۹ میلیون و ۵۷۵ هزار تردد خودرو در راه‌های مختلف استان ثبت شد.

علیزاده با بیان اینکه این تعداد تردد خودرویی توسط ۹۸ دستگاه ترددشمار آنلاین در راه‌های استان ثبت شد افزود: در این بازه زمانی از مجموع تردد‌های خودرویی در راه‌های ارتباطی استان ۵۹۶ هزار و ۲۰۰ تردد ورودی و ۵۴۹ هزار و ۵۰۰ تردد خروجی ثبت شد.

وی اظهار کرد: پرترددترین راه‌های استان در این ایام مسیر‌های رفت و برگشت کنارگذر جنوبی شهیدکسایی (تبریز- باسمنج)، تبریز- ایلخچی و صوفیان - تبریز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی بیشترین ورودی‌ها به استان از مسیر‌های میاندوآب- ملکان، آزادراه تبریز- زنجان و جزیره اسلامی- تبریز ثبت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.