عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:
حادثه نابینا شدن ۹ مریض در یک کلینیک تقصیر پزشکان نیست
یحیی نجار قابل روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بازدیدها از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تاکنون توسط تیمهای مشترک ادارات مختلف و این اداره کل صورت گرفته است.
وی افزود: نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی در بازدیدها مدنظر بوده و بیش از ۸۷۰ مورد تذکر، ۷۵ مورد تشویق، ۱۲۰ مورد اخطار و ۱۳ مورد تعلیق و تعطیلی مراکز متخلف نتیجه این بازدیدها بوده تا از ارائه خدمات نامطلوب جلوگیری شود.
نجارقابل ادامه داد: بازدیدهای نظارتی از واحدهای خدماترسان، از جمله مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری، رستورانها، واحدهای خدماتی بینراهی و سایر حوزههای فعال در قالب سفرهای نوروزی ادامه خواهد یافت.