ضیافت صمیمانه افطاری برخی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد خوزستان به میزبانی استاندار برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: کمیته امداد برنامه‌های بسیار خوب و متنوعی را برای افراد تحت حمایت دارد و برنامه های ویژه ای تا پایان عید فطر از سوی این نهاد انجام می شود.

او می‌گوید: یکی از اولویت‌ها رسیدگی به مناطق محروم، توجه به رفع مشکل نیازمندان و همچنین ارتقای تحصیلی و آموزشی مددجویان با چشم انداز مهارت آموزی برای اشتغال فرزندان کمیته امداد است.

حسینی محراب ادامه داد: توجه به مسائل محرومان با تاسی به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و برگزاری اینگونه مراسمات همواره مورد تاکید حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بوده است.

این مقام مسئول از مادران ایتام که علاوه بر مسئولیت مادری، با صبوری و بزرگ‌منشی به تعلیم و تربیت فرزندان خود در این شرایط می‌پردازند تقدیر و همچنین از خدمتگزاری خالصانه کمیته امداد استان و نقش موثر این نهاد در رفع مشکلات نیازمندان و محرومان تشکر کرد.

استاندار خوزستان در کنار ایتام در محفل انس با قرآن و نماز جماعت، اجرای برنامه های فرهنگی، هنر قصه گویی، نمایش مسابقه و بازی و ضیافت افطار حضور داشت و پس از تقدیم هدیه به ایتام؛ به گفتگوی صمیمانه با آنها پرداخت و با اهدای هدایایی از آنان دلجویی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.