امام جمعه کرمان خواستار حفظ حرمت ماه رمضان توسط مسافران نوروزی شد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در اولین نمازجمعه سال نو که درمصلی امام علی کرمان برگزار شد، گفت:متاسفانه بعضی‌ها شان و جایگاه و حرمت این ماه را رعایت نمی‌کنند و گزارش‌ها در مورد روزه‌خواری‌ها کم نیست که هم مسئولین مربوطه و هم مردم باید برخورد کنند.

وی افزود : گرچه ماه مبارک امسال مقارن نوروز است و مسافران اجازه دارند روزه نگیرند، اما اجازه روزه خواری در ملا عام را ندارند.

وی سپس با اشاره به اینکه انتخابات با سلامتی و امنیت پشت سر گذاشته شده و شورای نگهبان در حال تایید صحت حوزه‌های انتخابیه است؛ اظهار کرد : اگر جایی ایراد و اشکالی در حد تاثیرگذاری در رأی مردم باشد از دید شورای نگهبان مخفی نمی ماند. 

امام جمعه کرمان به راهبرد‌های رهبری در پیام و سخنرانی نوروزی اشاره و آن را دارای نکات برجسته فراوان برای افق آینده چه در سال جاری و آینده دانست.

حجت الاسلام علیدادی بیان کرد: تولید هم نیازمند جهش جدی است و دولت باید بستر را برای بکار گرفتن مردم و بخش‌های خصوصی سالم و بدون رانت فراهم کند. 

وی تصریح کرد:  درنهایت همه باید کمک کنند با رونق تولید و رونق اقتصادی، معیشت را تحت تاثیر قرار دهد و کشور را از مشکلات معیشتی که خانواده‌ها را آزرده خاطر می‌کند، دور کنیم. 

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه فعالان سیاسی باید به توصیه‌های رهبری توجه و جوانان نیز جلوتر از نقشه دشمن حرکت کنند؛ حوادث غزه را مورد توجه قرار داد و گفت:مبارزان غزه سنگین‌ترین شکست نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تاریخی را بر رژیم جعلی وارد کردند، اما ندای دفاع از انسانیت در مجامع حقوقی بین المللی خاموش و هیچ صدایی از انسانیت در مجامع حقوقی دفاع نمی‌کند.

 حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: با این دنیای چند چهره و پر از نفاق مواجه هستیم، اما به فضل خدا ملت فلسطین و حماس و جنبش جهاداسلامی هم پیروز میدان است و هم درسی به آمریکا و اذناب او خواهد داد که فراموش نشود که ملت شجاع و رشید فلسطین با اتکاء بر دارایی‌های خود پیروز است.

وی گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند این شکست بزرگ خود را به ایران نسبت دهند تا عظمت کار جوانان حماس را پایین آورده و بخشی از حقارت خود را جبران کنند، اما همه می‌دانند مقاومت اسلامی و فلسطین و حماس و جهاد اسلامی توان شکست و نابودی اسرائیل را دارد . 

برچسب ها: روزه خواری ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار