معاون استاندار اردبیل گفت: خلخال از جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد برخوردار است و این ظرفیت‌ها مورد استقبال گردشگران نوروزی قرار گرفته‌است.

یاسر عبداللهی در بازدید از تاسیسات گردشگری خلخال اظهار کرد: پروژه‌های گردشگری استان به طور مستمر رصد می‌شود و امروز در بازدید از تاسیسات گردشگری خلخال، آمادگی کامل این شهرستان برای میزبانی از گردشگران نوروزی مشهود بود و گردشگران از جاذبه‌های این شهرستان به طور مناسب استقبال می‌کنند.

او ادامه داد: در موضوع پیشرفت استان اردبیل که توسط تیم مدیریتی استان برنامه‌ریزی و پیگیری می‌شود، حوزه گردشگری از موضوعات اساسی و بسیار تاثیرگذار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل افزود: توسعه صنعت گردشگری از شمال تا جنوب استان در حال پیگیری است و شهرستان خلخال در این میان با توجه به ظرفیت‌های موجود، سهم مهمی دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها آمادگی لازم در شهرستان خلخال مانند سایر نقاط استان برای ایام نوروز فراهم شده است.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: در ستاد خدمات سفر استان، جاذبه‌های شهرستان خلخال به طرق مختلف اطلاع‌رسانی می‌شود و از گردشگران ورودی به استان دعوت می‌کنیم از شهرستان خلخال و ظرفیت‌های گردشگری ویژه آن نیز بازدید کنند.

شهرستان گردشگرپذیر خلخال با جاذبه‌های متعدد گردشگری در جنوب استان اردبیل واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.