رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از کاهش هفت درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل خبر داد.

امید نسیمی از کاهش هفت درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲تا اول فروردین ۲۷۰هزار و ۴۴۶تردد ورودی و خروجی در راه‌های استان اردبیل ثبت شده است. 

او اظهار کرد: از آغاز سفر‌های نوروزی ۱۱۹هزار و ۲۹۵ تردد ورودی و ۱۵۱هزار و ۲۵۱ تردد خروجی در راه‌های استان ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل افزود: سال گذشته و در همین مدت ۳۱۲ هزار و ۲۵۳ تردد در راه‌های استان ثبت شده بود و مقایسه آمار امسال با سال گذشته حاکی از کاهش ۷/۱ درصدی تردد در سال جاری است.

نسیمی افزود: در محور اردبیل- سرچم مجموع تردد ورودی و خروجی ثبت شده ۶۳هزار و ۸۲۱ تردد بوده است و این در حالی است که در سال گذشته این رقم ۶۸ هزار و ۷۱۹ تردد بوده است.

او اضافه کرد: در جاده اردبیل- آستارا هم مجموع تردد ثبت شده از ابتدای سال جاری ۹۱ هزار و ۶۴۱ تردد بوده است و این در حالی است که این رقم در سال گذشته ۱۰۹هزار و ۱۷۰ تردد بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل یادآور شد: در مسیر مشگین شهر- اهر هم از ابتدای سفر‌های نوروزی ۲۷ هزار و ۳۷۹ تردد ثبت شده است که مقایسه آن با آمار ۳۰ هزار و ۱۱۷ مورد تردد ثبت شده سال گذشته حاکی از کاهش ۱۳/۴ درصدی تردد در سال جاری است.

نسیمی ادامه داد: در مسیر خلخال به اسالم هم از ابتدای سفر‌های نوروزی ۱۳ هزار و ۷۶۶ تردد ورودی و خروجی ثبت شده است و این در حالی است که این رقم در سال گذشته ۱۶ هزار و ۹۰۴ تردد بوده است.

او به شهروندان و رانندگان عبوری از راه‌های استان توصیه کرد ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حتما با رعایت احتیاط رانندگی کنند و قبل از آغاز سفر ضمن تماس با ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار