کشف ۵۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و توقیف دو دستگاه کامیون حامل سوخت و کشف ۵۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در استان خبرداد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس روز گذشته در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالاو ارز با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از تخلیه سوخت قاچاق در ساعت پایانی شب توسط یک تانکر در روستایی گچین مطلع وموضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: پس از بررسی موضوع ماموران با تشکیل تیمی به محل واقع در محور بندر عباس به سمت روستایی گچین اعزام و پس از چند ساعت کنترل محور و تعقیب و مراقبت در ساعت پایانی شب یکدستگاه کامیون که جهت تخلیه سوخت وارد روستا شد متوقف در بازرسی از آن مقدار ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

 این مقام انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی نیز طی عملیاتی دیگر در روز گذشته حین کنترل خودرو‌های لاین ورودی حاجی آباد به بندرعباس به یک دستگاه کامیون کشنده چادری مشکوک شده و خودرو را متوقف ودر بازرسی از آن تعداد ۲۶ پالت مشبک پلاستیکی حاوی ۲۶ هزارلیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرده وافزود: طی دو عملیات جداگانه در روز گذشته دو دستگاه کامیون توقیف، ۵۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار