بیش از ۴۰۰ جایگاه تبلیغاتی در اصفهان به فضاسازی موضوع حجاب و آداب سلام در نوروز اختصاص پیدا کرده است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۴۰۰ جایگاه تبلیغاتی این کلان‌شهر به فضاسازی موضوع حجاب و آداب سلام در نوروز سال جاری اختصاص پیدا کرده است.

سیدمهدی سجادزاده افزود: بیش از ۴۰۰ جایگاه تبلیغاتی از جمله ۲۳۰ سازه گالری شهری (پشت تابلو‌های راهنمایی رانندگی)، ۵۲ سازه در ایستگاه‌های مترو، ۸۴ سازه در پایانه‌های چهارگانه مسافربری برون شهری و ۴۰ سازه پایه بتنی در شهر اصفهان به فضاسازی موضوع حجاب و آداب سلام در نوروز سال جاری اختصاص پیدا کرده است.

او گفت:این دو موضوع مجموعه گالری شهری و سازه‌های پایانه بتنی در راستای فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف بوده و مجموعه‌های گالری مترو و گالری پایانه به موضوع فرهنگ و آداب سلام کردن پرداخته است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در طرح‌های گالری شهری با موضوع حجاب با محتوای پنج بیت شعر از شاعرانی همچون سعدی، وافی عراقی، صائب تبریزی و رضا اسماعیلی از شاعران معاصر کشورمان با موضوع و درون مایه حجاب و پوشش بهره گرفته شده است.

سجادزاده گفت: علاوه‌بر تبلیغات محیطی، دو مجموعه پوستر‌های مناسبتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان با عنوان یادش بخیر و حجاب در کابین‌های مترو این کلان‌شهر جانمایی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار