جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت «گیم کانکشن» آمریکا برای بازی‌ساز ایرانی

بازی ایرانی «امپراتور‌های قلابی» جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت در فستیوال «گیم کانکشن» آمریکا را کسب کرد.

روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد: مراسم اختتامیه فستیوال گیم کانکشن آمریکا که دیشب (۲۹ اسفند) از ساعت ۱۹:۳۰ در سانفرانسیسکو برگزار شد، برندگان خود در بخش‌های مختلف را اعلام کرد. از ایران مهرداد رضایی با بازی «امپراتور‌های قلابی» در این فستیوال شرکت کرده و در سه بخش نامزد دریافت جایزه شده بود. 

در نهایت با رای داوران، مهرداد رضایی توانست بخاطر بازی «امپراتور‌های قلابی» جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت در فستیوال گیم کانکشن ۲۰۲۴ آمریکا را از آن خود کند.

رضایی در این مراسم که به صورت آنلاین برای تمام مخاطبان در سراسر جهان پخش شد در ویدئویی کوتاه به معرفی بازی امپراتور‌های قلابی و روند طراحی و تولید آن پرداخت. در ادامه همچنین گیم پلی این بازی برای مخاطبان این رویداد پخش شد.
 
مهرداد رضایی بعد از کسب این جایزه در گفت‌وگویی، ضمن ابراز خوشحالی از اینکه توانسته در ساعات پایانی سال ۱۴۰۲ نام ایران را در فستیوال گیم کانکشن آمریکا بالا ببرد، گفت: امیدوارم این جایزه نویدبخش سالی پر از موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی برای صنعت بازی ایران باشد.
 
وی ابراز امیدواری کرد که این دستاورد‌ها و موفقیت‌های بین‌المللی باعث توجه بیشتر مسؤولان کشور نسبت به صنعت بازی و تلاش‌های صورت گرفته توسط بازی‌سازان ایرانی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی شود.

منبع: فارس

برچسب ها: گیم ، بازی رایانه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا ویزاشون رو همین حالا صادر کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
نیم ساعت بازی کامپیوتری تو شبانه روز واجبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
درود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا حاتمی
۱۸:۰۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
سلام خداقوت عید و عبادتها مبارک عالیه که تو بازی گوشی اولیم خدارو شکر
آخرین اخبار