رئیس‌جمهور سال نو را به مراجع تقلید تبریک گفت

رئیس‌جمهور در گفت‌وگو‌های تلفنی جداگانه با چند تن از آیات عظام و مراجع تقلید، خواستار تداوم توجهات و حمایت‌های مراجع عظام از دولت شد.

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه با حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، جوادی آملی، نوری همدانی، شبیری زنجانی و سبحانی، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بهار طبیعت و آغاز سال نو، تداوم توجهات و حمایت‌های مراجع عظام از دولت را خواستار شد.

مراجع معظم تقلید نیز در این گفت‌وگو‌های تلفنی ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس‌جمهور در سال جدید، از خدمات و تلاش‌های دولت مردمی در سال ۱۴۰۲ قدردانی کرده و از خداوند متعال برای دولت در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی و همچنین تلاش برای رفع مشکلات مردم طلب موفقیت و سربلندی کردند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
آقای رئیسی اینا که مردان خدا بودند لا اقل دعا کنند همگی تا باران بیاد اجناس ارزان بشه و در نهایت مشکلات حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
ولی مراجع تبریک نگفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
سلا م سال نومبارک آقای رئیسی یک گروه برای بازرسی وپیگیری کارهای انجام شده ودر حال انجام بطور نامحسوس مدیران بی حال وکارشکن وافراد سنگ انداز در برنامه هایتان را شناسایی کرده و نیرو جایگزین کنید ویا از همانها بخواهید که با جریمه عقب افتادگی را جبران کنند تجربه گفته که مدیران محافظه کار در پایان هردولتی بیشترین ضربه را میخواهند به دولت بزنند اما چوبش توی گوش ملت میخورد
آخرین اخبار