حمله جنگنده‌های اسرائیلی به اردوگاه «النصیرات»؛ ۴ نفر شهید شدند + فیلم

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک خودرو را در برابر دفتر «آنروا» در اردوگاه «النصیرات» هدف قرار دادند که تا کنون، چهار شهید بر جای گذاشته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه امروز سه‌شنبه، یک خودرو را در برابر مقر آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در نوار غزه هدف قرار دادند.

این مقر در اردوگاه «النصیرات» در نوار غزه قرار دارد و در جریان حمله صهیونیست‌ها، این خودرو منهدم شد و در پی آن، «محمود البیومی» رئیس پلیس النصیرات و سه نفر دیگر از جمله دو کودک به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در جدیدترین گزارش خود درباره آمار قربانیان جنگ غزه بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت: «رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۹ جنایت جدید شده که طی آن، ۹۳ نفر شهید و ۱۴۲ نفر مجروح شده‌اند».

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که به این ترتیب شمار شهدای جنگ غزه که ۱۶۵ روز از آغاز آن می‌گذرد، به ۳۱۸۱۹ نفر و شمار مجروحان به ۷۳۹۳۴ نفر رسید.

 از سوی دیگر دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه با انتشار بیانیه‌ای جزئیات بیشتری درباره قربانیان این جنگ منتشر و اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز تجاوز به نوار غزه، مرتکب ۲۸۰۷ جنایت شده که طی آن ۳۸۸۱۹ نفر شهید و مفقود شده‌اند و ۷۲ درصد از قربانیان زن و کودک هستند.

اشغالگران طی این مدت موجب شهادت ۱۴۰۰۰ کودک شدند که ۲۷ نفر از آن‌ها به دلیل گرسنگی و کم‌آبی جانشان را در بیمارستان‌ها از دست دادند. در این مدت، ۹۲۲۰ زن، ۳۶۴ نفر از کادر درمان، ۴۸ نفر از کادر دفاع مدنی و ۱۳۵ خبرنگار شهید و ۷۰۰۰ نفر مفقود و ۷۳۹۳۴ نفر مجروح شده‌اند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
الان منتظر چه نوع کامنتی هستید ؟ خوب جنگ همینه. اساسا جنگ کار آدمهای نادان هست .
طرفین جنگ مثل موتور سوار و سرنشین عقبش هستند.
آخرین اخبار