مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌غربی گفت: توزیع ۴۲۵ تن میوه شب عید شامل پرتقال و سیب در استان آغاز شده و شهروندان می‌توانند از محل‌های در نظر گرفته شده خریداری کنند.

میرجمال ساداتی مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه توزیع ۴۲۵ تن میوه شب عید در استان آغاز شده، گفت: این میوه‌ها شامل ۱۵۰ تن سیب ممتاز و ۲۷۵ تن پرتقال است.

وی اضافه کرد: سیب توزیعی امسال ۲ نوع بوده که یک نوع از طریق خرید خود سازمان تعاون روستایی بوده و نوع دوم نیز با دستور استاندار آذربایجان‌غربی و همکاری صادرکنندگان عرضه می‌شود؛ سیب نوع اول کیلویی ۲۰۰ هزار ریال و سیب نوع دوم هر کیلو ۲۵۰ هزار ریال و پرتقال هرکیلو ۱۸۰هزار ریال توزیع می‌شود.

ساداتی اظهار کرد: تعاون روستایی آذربایجان‌غربی با دایرکردن ۶۰ مرکز توزیع و عرضه مستقیم در استان اقدام به این کار کرده که ۵ مرکز در ارومیه دایر شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ۲۰ تن سیب نیز مازاد برمیزان با توجه به تعدیل قیمت و تقاضای شهروندان خریداری شده که در بازار عرضه می‌شود.

میوه یکی از اقلام ضروری در پذیرایی‌های نوروزی است که به علت قیمت بالا در بازار آزاد، همه ساله با قیمت تعاونی توسط نهاد‌های مسئول عرضه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.