معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان از آمادگی پذیرش ۲۰ هزار نفر مسافر نوروزی در هر شبانه روز در این استان خبر داد.

امیررضا یوسفیان گفت: مجموعه‌های میراث‌فرهنگی، شهرداری و دیگر دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر تمهیداتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی همدان اندیشیده‌اند.

او با اظهار امیدواری که مسافران نوروزی اوقات خوشی را در همدان تجربه کنند افزود: استان همدان آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن دارای ویژگی‌های تاریخی و طبیعی منحصر به فردی است و می‌تواند به عنوان یکی از مقاصد سفر در کشور مطرح شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از آمادگی پذیرش ۲۰ هزار نفر مسافر نوروزی در هر شبانه روز در این استان خبر داد و گفت: در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۱۲۰ برنامه نوروزگاهی در سراسر استان همدان اجرا می‌شود تا محیطی شاد با رعایت شئونات ماه رمضان برای مردم رقم بخورد.

محسن معصوم‌علیزاده گفت: در ایام نوروز ۱۳۰ جایگاه سوخت در مسیر‌های اصلی و فرعی استان به مسافران خدمات ارائه می‌دهند و ۵۲ مجتمع خدماتی نیز در مسیر‌های ورودی و خروجی استان میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

او گفت: برای رفاه حال مسافران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، افطاری ساده در تمامی مجتمع‌های خدماتی به مسافران ارائه می‌شود تا از تقارن ماه پر فضیلت رمضان و نوروز باستانی نهایت بهره را ببرند.

معصوم‌علیزاده گفت: ۲۸ نمایشگاه صنایع‌دستی در سراسر استان همدان دایر شده و به معرفی هنر دست هنرمندان همدانی می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار