مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: ۹۶ کلاس درس برای پذیرش و اسکان نوروزی فرهنگیان در این شهرستان تجهیز شده است.

اسعد رسولی مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: امکانات رفاهی مورد نیاز برای پذیرش مسافران فرهنگی در ایام تعطیلات تابستان امسال در قالب ۱۲ مدرسه با ۹۶ کلاس درس فراهم شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۰ مدرسه دارای درجه الف بوده و ۲ مدرسه نیز ویژه و با امکانات تختخوابی مهیا شده است.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد اظهار کرد: همچنین علاوه بر مدارس پیش‌بینی شده، مهمانسرای خانه معلم شهرستان هم در قالب ۲۴ اتاق و ۱۲۳ تخت هم برای اسکان متقاضیان ساماندهی و آماده‌سازی شده است.

رسولی اضافه کرد: فرهنگیان مسافر می‌توانند با مراجعه به پایگاه اسکان آموزش و پرورش شهرستان واقع در مدرسه شبانه‌روزی امین السلام واقع در بلوار بسیج و ارائه مدارک شناسایی و هویتی و یا نامه از اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش محل سکونت خود، از امکانات مورد نیاز مدارس برای اسکان استفاده کنند.

وی جلب رضایت مسافران فرهنگی را مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: به همین جهت آموزش و پرورش مهاباد در راستای تکریم منزلت جامعه فرهنگیان، از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر از جمله ارتقای مسایل بهداشتی و نظافتی در اسکان‌ها استفاده می‌کند.

ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد پارسال با ارائه خدمت به چهار هزار و ۱۲۰ مسافر و ۴ هزار و ۵۵۴ نفر روز در قالب ۹۳۱ خانواده، پذیرای مهمانان و رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.