رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: برای اجرای طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ در استان ۴۵۰ کارشناس، تکنسین و پزشک اورژانس سازماندهی شده است.

سعید مهری گفت: این نیرو‌ها فعالیت خود را به صورت شبانه‌روزی در ۶۶ پایگاه جاده‌ای و شهری از روز ۲۴ اسفندماه آغاز کرده‌اند و در تعطیلات نوروز به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

او اضافه کرد: علاوه بر این، پنج ایستگاه جامع سلامت نوروزی نیز در ورودی‌های استان و در شهر‌های فخرآباد مشگین‌شهر و پارس‌آباد دایر شده که خدمات خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل افزود: در مجموع بیش از ۱۱۰ دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد برای مدیریت حوادث و ارائه خدمات اورژانسی در استان در تمام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه‌روزی آماده‌سازی شده است.

مراکز درمانی استان اردبیل آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل نیز به خبرنگار ایرنا گفت: طرح سلامت نوروزی مراکز بهداشتی و درمانی استان از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد یافت.

علی محمدیان اردی از آماده‌سازی ۱۲ بیمارستان در شهرستان‌های مختلف استان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافران نوروزی خبر داد و افزود: علاوه بر این، در ورودی شهر‌های استان، ایستگاه سلامت برای راهنمایی و کمک به مسائل اولیه بهداشتی و درمانی مسافران نوروزی استان دایر شده است.

او با اشاره به پیش‌بینی فعالیت شبانه‌روزی داروخانه‌ها در تمام شهرستان‌های استان اردبیل بیان کرد: ماموران بهداشت محیط نیز به صورت مستمر برای نظارت بر غذاخوری‌های بین‌راهی، هتل‌ها و خدمات مشابه فعالیت ۲۰ روزه خود را از ۲۴ اسفند ماه آغاز کرده‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.