رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر اصلاحات انجام شده در قانون مهریه در زمینه حبس‌زدایی است.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اصلاح قانون مهریه گفت: برای اینکه از بدهکاران مهریه حبس‌زدایی شود چند ماده از قانون اصلاح مهریه را اصلاح کردیم.

وی با بیان اینکه خیلی وقت است که این کار انجام شده و در نوبت صحن است، افزود:، چون اصلاحیه‌ها تبصره ماده صد زیاد دارد باید دید به کجا می‌انجامد.

نماینده مردم بم در مجلس بیان کرد: با توجه به تعطیلی‌هایی که وجود دارد مشخص نمی‌کند تصویب اصلاحیه قانون مهریه به این مجلس برسد، اما تلاش می‌کنیم به این مجلس برسد.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی اظهار کرد: قانون فعلی مهریه هم می‌تواند از افزایش تعداد زندانیان مهریه جلوگیری کند، اما اصلاح قانون مهریه آن را شفاف‌تر می‌کند.

وی تاکید کرد: بیشتر اصلاحات انجام شده در قانون مهریه در زمینه حبس‌زدایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مهمترین علت طلاق و زندانی شدن مردان ازدواج است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
می خواهید حقوق زنان را پایمال کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
هر سال همین حرف زده می شود
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۱۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
باسلام. ی قانون اشتباه اول انقلاب تصویب شده. چه زندگی ها از هم پاشید. چه مردا که کل آینده وجونیشون رو پای این ماجرا گذاشتن. چه زنانی که به ثروت‌های افسانه ای رسیدن. چه وکیلهایی که کیسه هاشون رو پر کردن. بدبخت خانواده ی ایرانی..... بدبخت مرد ایرانی... آقایون مجلس ی خودی نشون بدین... از خانواده وازدواج فقط داره اسمی باقی میمونه...این قانون خانمان سوز تاکی باید قربانی بگیره...
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۷:۴۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
واقعا در کشور اسلامی که یه روز حبس ان حق الناس هست چگونه جواب هزاران زندانی مهریه را در اخرت بدهید؟مهریه کادو وصداق هست نه بدهی،ایا در سنت پیغمبر گفته مهریه ای که در عرض چهارسال چهل برابر شده را باید گرفت ایا مقصر داماد هست؟چگونه شما کف مهریه را110سکه گفتید و اکثر خانواده باتوجه به کف قانون می ایند 300وبلکه بالاتر پیشنهاد میکنن ایا مقصر قانون ما نیست ایا میدانید سکه به مرز 40میلیون رسیده همان سکه ای که چندسال قبل زیر یک میلیون بوده حالا چگونه داماد بپردازد این ظلم هست انهم ظلم اشکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
شما که بعضی از مردها را پررو کردید الان هم بقیه چیزها روتصویب کنیدکه مذکرها هربلایی خواستند سر زن بدبخت بیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
قاتلا رو که آزاد میکنین خب دزدارم آزاد کنین تا زندان‌ها خالی بشه
آخرین اخبار