رئیس دادگستری مهاباد گفت: ۲۶ زندانی محکومان مالی و جرایم غیرعمد این شهرستان چشم انتظار کمک‌های خیّران هستند که امیدواریم در ماه رمضان امسال به آغوش خانواده بازگردند.

جواد بنایی رئیس دادگستری مهاباد با بیان اینکه ۲۶ زندانی جرایم غیرعمد چشم انتظار کمک‌های خیّران هستند، گفت: این محکومان افراد آبرومندی هستند که به دلایل مختلف و نوسانات بازار و ناتوانی در پرداخت نکردن بدهی خود زندانی شده و اکنون منتظر همت خیران هستند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال مجموع بدیهی آنان بوده که با تامین آن از طرف خیّران و ستاد دیه می‌توان همه زندانیان واجد شرایط محکومان مالی را آزاد کرد.

رئیس دادگستری مهاباد گفت: هر اندازه که خیّران بتوانند برای آزادی زندانیان از مال و اموال خود پرداخت کنند، به همان میزان هم نیز از طرف ستاد دیه تامین و برای آزادی زندانیان پرداخت خواهد شد.

بنایی با بیان اینکه همت خیّران مهابادی همواره در سطح استان و منطقه زبانزد بوده است، افزود: پارسال مهاباد پس از مرکز ارومیه رتبه دوم استان را در میزان جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن گلریزان داشته است.

وی در ادامه گفت: حساب ستاد دیه استان مختص مهاباد نزد بانک رفاه به شماره حساب ۱۶۲۰۶۶۹۳۴ شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۵۶۵۶۹ و شماره شبا IR ۷۷۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶۲۰۶۶۹۳۴ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.