معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴۱ آموزشگاه در قالب‌ ۹۸۷ کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

ایمان سبحان نژاد در سومین جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی با گلایه از عدم حضور برخی دستگاه‌های متولی در جلسه امروز این ستاد گفت: انتظار می‌رود جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی در سطح شهرستان بویراحمد با حضور مدیران شهرستانی در فرمانداری تشکیل تا شاهد همراهی همه دستگاه‌ها در راستای به وجود آوردن شرایطی امن برای مسافران نوروزی در سال نو باشیم.

سبحان نژاد افزود: متولی گردشگری و اسکان مسافران نوروزی سازمان میراث فرهنگی است که انتظار می‌رود از محل اعتبارات. سفر‌های نوروزی برای تجهیز مدارس جهت اسکان و ارئه خدمات بهتر آموزش و پرورش را یاری نمایند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه از نصب بنر جهت اطلاع رسانی در جلوی ادارات آموزش و پرورش، پایگاه‌ها و وردی شهر‌ها خبر داد.

علی سینایی اولویت ستاد اسکان مسافران نوروزی را خانواده فرهنگیان دانست و گفت: تکریم مسافران نوروزی در ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش یک اصل است.

وی افزود: ۱۳ پایگاه در استان در قالب ۱۴۱ اموزشگاه و‌ ۹۸۷ کلاس درس (با درجه بندی ویژه، الف، ب و ج) جهت اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است که پذیرش به شکل اینترنتی و حضوری صورت می‌گیرد.

سینایی اضافه کرد: پذیرش میهمانان نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

سعادت ارجمند کارشناس مسول تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز از پذیرش به شکل اینترنتی خبر داد.

وی گفت ؛ تاکنون ۵۰ خانوار در قالب ۲۶۷ نفر از طریق اینترینی در سامانه ستاد اسکان جهت پذیرش رزرو کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.