مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان فارس گفت: امسال ۱۱۰۳ پروژه محرومیت‌زدایی در استان فارس اجرا و به بار نشست.

سرگرد امیر کریم پور در خصوص جمع بندی پروژه‌های محرومیت زدایی در سال ۱۴۰۲ گفت: رفع محرومیت در حوزه‌های مختلف در استان فارس تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و این هدف امسال با قوت ادامه دارد.

 ایشان با اشاره به اهمیت تحقق طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان در ادامه گفت: قرارگاه محرومیت در کنار دولت و مسئولان رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را در بخش‌های مختلف مورد نیاز در شهر‌های استان انجام می‌دهد.

گزارش و مرور اجمالی موضوعات و اقدامات انجام شده در استان بدین شرح ذیل می‌باشد:

 


از جمله می‌توان به، تکمیل و مرمت مسکن نیازمندان و معسرین که به تعداد ۸۰۰ پروژه، تکمیل مساجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی به تعداد ۱۹ پروژه، بهسازی و مرمت بین مزارع به تعداد ۱۶ پروژه، احداث و تکمیل مخزن ۷۰ متر مکعبی آب شرب به تعداد ۱۵ پروژه، احداث و تکمیل استخر آب کشاورزی به تعداد ۴۱ پروژه، آب رسانی آب شرب به تعداد ۷۰ پروژه، احیا و لایروبی چاه و قنوات به تعداد ۷۳ پروژه، احداث و تکمیل کانال کشاورزی به تعداد ۳۳ پروژه، تکمیل خانه عالم به تعداد ۳۰ پروژه، و تکمیل مجموع ورزشی ۴ پروژه، گلزار شهدا به تعداد ۲ پروژه و در آخر مجموع عمرانی و امنیت غذایی به تعداد ۱۱۰۳ پروژه در دست اجرا قرار گرفته است نیز اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.