سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر گفت: بیش از ۶ هزارو ۷۵۰ فروند قایق تفریحی و ۵۸ فروند شناور مسافری برای سفر‌های نوروزی امسال در دستور کار قرار گرفته است.

الله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نشست  خبری امروز خود با بیان اینکه  در راستای ایمنی سفر‌های نوروزی شناور‌ها، ترمینال و مسیر تردد شناور‌ها به صورت کامل بازرسی و بررسی شد گفت: در حوزه ترمینال و نقاط مبدا و بازرسی انجام شده و در حال حاضر برای سفر‌های نوروزی آمادگی کامل وجود دارد.  

او با اشاره به اینکه ۱۳ مسیر مجار داخلی از بندر شهید حقانی استان هرمزگان به جزایر هرمز، لارک، قشم، هنگام و بوموسی وجود دارد افزود: در بنادر غرب استان هرمزگان از بندر چارک به کیش و از بندر آفتاب به جزیره کیش و از بندر پل و لافت و سی دراز به هنگام، کندلو به هنگام، باهنر به بهمن و ذاکری برنامه ریزی‌ها برای جابه جایی مسافران انجام شده است.

عفیفی پور تاکید کرد: به تمامی مسافران دریایی در ایام نوروز توصیه کرده‌ایم که تنها از نقاط ساحلی مجاز برای تردد‌های دریایی استفاده کنند و تنها از مبادی رسمی گردشگری برای حضور در سفر‌های دریایی استفاده کنند.

 او یادآور شد: برای ایام نوروز ۵۸ فروند شناور با ظرفیت درجا ۶۴۴۱ صندلی، ۴۷ فروند لندینگ کرافت با ظرفیت ۱۹۳۲ دستگاه خودرو، ۹۵ فروند شناور تفریحی، ۶۷۵۰ فروند قایق تفریحی با ظرفیت ۵ تا ۷ نفر با ظرفیت جابجایی ۴۱۳۸۰ نفر آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

برچسب ها: حمل ونقل ، سفر دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار