رئیس شورای شهر آبسرد در خصوص برگزاری موزه عبرت در این شهر گفت: نمایشگاه 'خورشیدان بی غروب'، فصل های پرتپش پیروزی های انقلاب، بی رحمی های رژیم طاغوت و شكنجه های قرون وسطایی این حكومت منحوس را به تصویر می كشد.

'سیدمهدی حسینی'در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران برگزاری نمایشگاه خورشیدان بی غروب را برنامه ای استانی و بسیار ارزشمند دانست و گفت: این برنامه در دهه فجر و نكوداشت پیشگامان انقلاب اسلامی با همكاری موزه عبرت جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

رئیس شورای شهر آبسرد افزود: این نمایشگاه روزگار وحشی گری طاغوت و تاراج اندیشه های بهاری فرهیختگان و عدالت خواهان این مرز و بوم را برای نسل جدید و نسل انقلاب به تصویر می كشد.

وی با تاكید بر لزوم بكارگیری شیوه های نوین برای ملموس ساختن شرایط انقلاب و قبل از انقلاب برای جوانان و نوجوانان گفت: به فرزندانمان بگوییم، نه! نگوییم نشان دهیم كه جوانان این دیار به دلیل گذراندن روزهای خاكستری سوگند یاد كردند كه روی پای غیرتشان می ایستند و طاغوت و استكبار را عزادار باورهای پلیدشان می كنند.

حسینی برپایی این نمایشگاه و استقرار هشت روزه موزه عبرت ایران را در شهر آبسرد، نشستن همای سعادت بر شانه های این مردم ولایتمدار دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد افزود: نمایشگاه در محوطه 90 متر مربعی ورزشگاه علی بن ابیطالب(ع) شهر آبسرد برپا می شود كه دارای سه سلول انفرادی، یك سلول عمومی و اتاق شكنجه است.

حسینی ادامه داد: در سالن آمفی تئاتر این مجموعه نیز فیلم های مستند زمان انقلاب اكران خواهد شد و راویانی كه خود زمانی از زندانیان سیاسی بودند نیز گزارش و مطالب ارزنده ای را در حین فیلم عنوان می كنند.

وی از برپایی فروشگاهی برای عرضه محصولات فرهنگی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این فروشگاه بیش از 300 عنوان كتاب از دوران انقلاب و با مضامین تاریخی زمان منحوس پهلوی در این فروشگاه عرضه می شود.

رییس شورای شهر آبسرد افزود: غرفه بصیرت این نمایشگاه نیز با مدیریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان آبسرد در عرصه بصیرت بخشی فعالیت خواهند كرد و در سالن دیگری نیز عكس زندانیان سیاسی همراه با اطلاعات كامل آنان برای بازدید طراحی شده است.

این نمایشگاه تاكنون در تهران و استانهای همدان و اصفهان برگزار شده و با استقبال عمومی بسیاری مواجه شده است./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.