استاندار قم گفت: سال آینده با قدرت و شدت پیش خواهیم رفت و هر ماه یک‌هزار خانه که به‌صورت پلکانی افزایش هم پیدا خواهد کرد به مردم استان واگذار می‌شود.

به نقل از استانداری قم، سیدمحمد آقامیری در نشست شورای تامین مسکن استان گفت: سالی که گذشت بسیار پرفراز و نشیب بود؛ اما نیت ما این بود که برای محرومان و اقشار آسیب‌پذیر در نوسان‌های اقتصادی، واحد مسکونی بسازیم.

استاندار قم تصریح کرد: با تجربه‌های خوبی که در این مدت به دست آوردیم؛ سال آینده با قدرت و شدت جلو خواهیم رفت و نخستین خروجی ما از شورای تامین مسکن استان، افتتاح هر ماه یک‌هزار واحد مسکونی تا پایان سال است که به‌صورت پلکانی افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: این احتمال وجود دارد که فروردین آینده این یک‌هزار واحد آماده نشود؛ اما به طور قطع در اردیبهشت کسری کار جبران خواهد شد و کوشش خود را در این زمینه برای خانه دار شدن جمعیت بیشتری از مردم مضاعف می‌کنیم.

آقامیری افزود: برای سال آینده باید همت خود را در راستای تعیین تکلیف تمام اقشار که ثبت‌نام مسکن انجام داده‌اند را بیشتر کرده که در این بین حدود ۱۵۰ هزار نفر متقاضی هستند که حدود ۷۰، ۸۰ هزار نفر از آنان تعیین تکلیف نشدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.