در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح‌شد؛

تمهیدات بهشت‌زهرا(س) برای حضور مردم در پنج‌شنبه و جمعه آخرسال + فیلم

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران گفت: پنج شنبه و جمعه آخر سال درب‌های بهشت زهرا (س) شبانه روزی باز است و وسایل حمل و نقل عمومی درون بهشت زهرا پیش بینی شده است.

محمدجواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فعالیت بهشت زهرا (س) پنج شنبه و جمعه آخر سال گفت: سال‌های گذشته در زمان تردد مردم به بهشت زهرا (س) محدودیت وجود داشت که سعی شده این زمان را توزیع کنیم و به همین خاطر پنج شنبه و جمعه آخر سال درب‌های بهشت زهرا (س) شبانه روزی باز است.

تاجیک گفت: به مردم توصیه میکنیم حتما به زمانبندی‌ها و اطلاعیه‌ها توجه کنند که بتوانند زمان حصور خود را مدیریت کنند و قبل از حرکت با استفاده از مسیریاب مسیر منتهی به بهشت زهرا (س) را بررسی کنند که اگر شلوغ باشد زمان حضور خود را تغییر دهند.

وی افزود: نکته دیگر این است مردم زمان استقرار و حضور را در بهشت زهرا (س) کوتاه کنند و سعی کنند از مترو استفاده کنند، زیرا وسایل حمل و نقل عمومی درون بهشت زهرا پیش بینی شده است.

تاجیک گفت: مراسم سوم، هفتم، چهلم و سالگرد اموات را در این روز‌ها به مکان دیگری موکول کنند تا در آن زمان خودشان و مهمانان اذیت نشوند.

وی در خصوص فعالیت حمل و نقل عمومی در بهشت زهرا (س) گفت: مجموعه اتوبوسرانی و تاکسیرانی با استقرار میدل باس، ون و تاکسی برای حمل. نقل داخل بهشت زهرا (س) خدمت مردم خواهند بود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: شرکت مترو ساعت اولین ورود قطار به بهشت زهرا (س) را یک ساعت عقب کشیده و ساعت ۵:۳۰ دقیقه اولین قطار مترو وارد بهشت زهرا (س) خواهد شد و آخرین قطار هم ساعت ۲۳:۰۰ از ایستگاه مترو حرم امام خمینی (ره) خارج خواهد شد.

برچسب ها: بهشت زهرا ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار