معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: کسانی که حرمت ماه رمضان را حفظ نمی‌کنند، ملزم به شرکت در دوره طرح امید هستند.

محمدحسین رحیمی زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد گفت: شرح وظایف هر یک از دستگاه‌های متولی و نهاد‌های مرتبط در خصوص حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ابلاغ شده و باید با طرح‌های فرهنگی و اجتماعی در این زمینه گام بردارند.

او تصریح کرد: دادسرا وظیفه اجرای مطلوب کار را بر عهده دارد و با توجه به نظارت عالیه دادسرا نسبت به توجیه و آموزش ضابطین اقدام شده است. 

این مقام قضایی بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما در خصوص حفظ حرمت و شأن ماه مبارک رمضان تأکید کرد و افزود: تبلیغ و ترویج سنت‌های اسلامی و تأکید بر لزوم حفظ حرمت و احترام به عقاید جامعه مذهبی و متدین استان از وظایف رسانه هاست.

اوگردشگری با اشاره به وضعیت گردشگر پذیر استان و تقارن ایام ماه مبارک رمضان با تعطیلات عید نوروز، ابراز داشت: گردشگری داخلی و خارجی عامل رونق استان و وسیله امرار معاش بخش قابل توجهی از کسبه و فعالان صنعت گردشگری است، بنابراین انتظار می‌رود به گونه‌ای برخورد شود گردشگران تحت تأثیر جامعه دینی و متدین استان قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.