روابط عمومی‌ها نیاز به توسعه همه جانبه و تجهیزات مناسب دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی چشم، گوش و قلب سازمان است، گفت: روابط عمومی‌ها نیاز به توسعه همه جانبه و تجهیزات مناسب دارند.

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر با بیان اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها اظهار داشت: روابط عمومی‌های استان بوشهر باید به امکانات مورد نیاز تجهیز شوند.

اکبر پورات با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: از تمامی اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان که در راستای برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه، سالم و رقابتی تلاش کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در انتخابات ۱۱ اسفند امکانات دولتی و کانال‌های تلویزیونی به صورت عادلانه در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ویترین هر سازمان روابط عمومی آن مجموعه است و سازمان‌ها با تقویت و اهمیت دادن به بخش روابط عمومی، زمینه رضایتمندی حجم وسیعی از مخاطبان سازمان خود را جلب خواهند کرد.

پورات با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها نیاز به توسعه همه جانبه و تجهیزات مناسب دارند، افزود: در کنار توسعه و امکانات باید فعالان حوزه روابط عمومی در بحث آموزش و شناخت کافی از مسائل روز آشنایی کامل داشته باشند تا با انگیزه و دانش کافی برای جلب رضایت افکار عمومی و اطلاع رسانی هدفمند گام بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روابط عمومی چشم، گوش و قلب سازمان است که بدون آن موفقیت و حیات سازمان دوام نخواهد داشت.

در پایان از روابط عمومی‌های برتر در بحث اطلاع رسانی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.