طرح فجرانه دولت سیزدهم ۶۰ میلیون مخاطب در کشور دارد

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۶۰ میلیون نفر مخاطب طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» به عنوان خدمت ارزشمند دولت سیزدهم هستند.

حجت الاسلام صحبت الله رحمانی  در آیین تکریم و معرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: دولت سیزدهم جسارت به خرج داد و با وجود موانع و مشکلات، طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» را اجرایی کرد و مورد استقبال آحاد جامعه قرار گرفت.

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: نقص‌ها و تخلف‌هایی در اجرای طرح فجرانه رخ داد، اما این موارد از نگاه تیزبین بازرسان پنهان نمانده و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: شورای عالی کار تصمیم‌های ازشمندی برای تعیین حقوق در نظر گرفته است و انتظار می‌رود کارگران و کارفرمایان همراه باشند.

وی تصریح کرد: توسعه و راه‌اندازی مشاغل خانگی مانند صنایع دستی راهبردی ارزشمند در اشتغالزایی با سرمایه‌گذاری اندک است و انتظار می‌رود این موضوع بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: برخی مناطق با مشکل کمبود نیروی کار مواجه است و در مقابل، برخی مناطق درگیر بیکاری دانش آموختگان است و توسعه و تقویت دانش‌بنیان‌ها گره گشای این مشکل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار