رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۴ شبکه بزرگ تهیه و توزیع موادمحترقه در استان منهدم شد و ۵۱۰ هزار ماده محترقه کشف و ضبط شده است.

سرهنگ محمدعلی حق‌وردیان رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: امروز با تلاش کارکنان گمنام پلیس امنیت عمومی، کارگاه تولید موادمحترقه غیرمجاز در ارومیه شناسایی شد و ۱۴ کیلو انواع پیش ساز‌های موادمحترقه کشف شده و ۳ نفر نیز دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی پلیس حفظ آرامش و نشاط مردم است، اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی، بیش از ۵۱۰ هزار عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی به آمادگی کارکنان پلیس برای ماموریت‌های چهارشنبه آخر سال و نوروز اشاره کرد و ادامه داد: هدف پلیس ایجاد فضایی امن و آرام برای عموم شهروندان است و تحت هیچ شرایطی به عده‌ای هنجارشکن اجازه خودنمایی نمی‌دهد که به بهانه شادی، آسایش را از دیگران سلب کند.

سرهنگ حق وردیان با بیان اینکه پلیس با اراذل و اوباش هیچ گونه مماشاتی ندارد، گفت: پلیس قاطعانه با هنجارشکنان و قانون گریزان برخورد می‌کند.

وی افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد که بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخرسال کودکان و نوجوانان هستند که با توجه به این امر و در راستای حفظ ایمنی آنان، چنانچه شهروندان از فعالیت افرادی برای تهیه و توزیع موادمحترقه اطلاع دارند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.