فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه خانواده‌ها نقش کلیدی در پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال دارند، گفت : در این روز والدین تلاش کنند تا همراه با فرزندانشان باشند و آن‌ها را از اقداماتی که سبب سلب آرامش دیگران می‌شود، برحذر دارند.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پلیس در چهارشنبه آخر سال یکسری وظایف و رسالت‌هایی برعهده دارد که این وظایف را با همکاری و همراهی مردم باید انجام دهد که هدف آن ایمنی مردم و آسیب ندیدن آنان است.

وی افزود: پلیس مخالف نشاط و شادابی مردم نیست بلکه در برگزاری هر جشن و رویداد نشاط آفرینی همراه مردم و در کنار آنان است بنابراین اگر محدودیت‌ها و توصیه‌هایی را در این مورد اعمال می‌کند تنها به منظور ایمنی مردم و سلامت آن‌ها و فرزندانشان است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: مراسم چهارشنبه سوری که متاسفانه در سال‌های اخیر همراه با ترقه بازی و انفجار مواد محترقه صورت می‌گیرد اعمالی آسیب زا است و باعث آسیب به جسم و محیط می‌شود و هیچ خانواده‌ای هم مایل نیست که فرزندش دچار آسیب شود.

سردار حاجیان با بیان اینکه فوتی، مصدومیت، نقص عضو و تخریب اموال زیادی در چهارشنبه پایان سال گزارش شده است ادامه داد: توصیه پلیس آن است اگر مردم مایل به برگزاری مراسم این روز هستند همراه با فرزندانشان بوده و آن‌ها را رها نکنند که با همسالانشان بیرون باشند بلکه به صورت هدایت شده در کنار آنان حضور یافته و اجازه ندهند فرزندانشان در جا‌هایی حضور پیدا کنند که احتمال آسیب به آن‌ها وجود داشته باشد.

هشدار پلیس: والدین در چهارشنبه پایان سال همراه با فرزندانشان باشند

وی تاکید کرد: مردم اگر مواد محترقه‌ای هم دارند بررسی کنند که ایمن و استاندارد بوده و فرزندانشان از مواد محترقه دست ساز که قدرت تخریبی بالایی نیز دارند استفاده نکنند و اگر هم اطلاعاتی دارند که عده‌ای سودجو برای انتفاع خودشان قصد سواستفاده از جشن این روز و فروش مواد محترقه دارند آن را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.