معاون عمرانی استاندار بوشهر:

طرح‌های عمران شهری بوشهر با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان بهره برداری شد

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: طرح‌های عمران شهری و سرمایه‌ای بندر بوشهر با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

محمدهادی رستمیان در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهری بوشهر با بیان اینکه شهر بوشهر، ظرفیت و مزیت‌های مختلف در بخش‌های سرمایه‌گذاری دارد، تصریح کرد: این ظرفیت‌ها باید بیش از پیش در سطح ملی معرفی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با تقدیر از شورای شهر و شهرداری بوشهر در برگزاری مراسم نکوداشت هفته بوشهر به نحو مطلوب اضافه کرد: در هفته بوشهر طرح‌های مهمی در حوزه عمرانی، خدماتی و سرمایه‌ای با حمایت شورای شهر و تلاش شهرداری بوشهر افتتاح شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح گذر سلامت، راست گرد ورودی و معابر سطح شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح‌های عمران شهری بوشهر با فعالیت مطلوب در حال اجرا است که در هفته بوشهر و در دهه فجر امسال بخشی از آن‌ها افتتاح شد.

رستمیان یادآور شد: در هفته نکوداشت بوشهر در مجموع طرح‌های عمران شهری و سرمایه‌ای بوشهر با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

شهردار بوشهر نیز با با اشاره به طرح‌های شاخص افتتاحی در بوشهر از افتتاح گذر سلامت در خیابان آزادگان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این طرح در مسیر رفت و برگشت به طول یک‌هزار و ۴۰۰ متر با ۱۴.۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

حسین حیدری با بیان اینکه در گذر سلامت، امکانات لازم رفاهی و ورزشی طراحی و اجرا شده است، گفت: همچنین راست گرد ورودی شهر بوشهر به طول ۷۰۰ متر با اعتبار ۹ میلیارد تومان تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی، افتتاح خیابان شهدای دریایی را از دیگر طرح‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: این طرح با سرمایه‌گذاری ۶.۲ میلیارد تومان در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.