مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از آمادگی این اداره کل در خصوص جایگزینی تجهیزات آسیب‌دیده مدارس جنوب استان ناشی از سیلاب خبر داد.

 میثم لک زایی  از اجرای حدود ۱۰۰ هزار مترمربع ایزوگام مدارس قبل بارندگی و همچنین تأمین بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع ایزوگام برای مدارس مناطق سیل‌زده خبر داد و بیان کرد: ایزوگام مدارس آسیب‌دیده از سیل تأمین و به‌زودی اجرا می‌شود و همچنین تعمیرات این مدارس از محل منابع دولتی و با مشارکت خیرین و سپاه پاسداران انجام خواهد شد.
 
 وی افزود: پیرو سفر قبل بعد از بارندگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کاروانی و به‌صورت هم‌زمان بیش از ۲ هزار نفر دانش‌آموز تجهیزات به این مناطق ارسال شد و همچنین با نیازسنجی از مدارس آسیب‌دیده کلیه تجهیزات موردنیاز مدارس این مناطق تأمین و اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.
 
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همچنین از آمادگی این اداره در خصوص جایگزینی تجهیزات آسیب‌دیده مدارس خبر داد و اظهار کرد: این تجهیزات بر اساس اعلام نیاز مناطق و به‌زودی در قالب کاروان به شهرستان قطب چابهار اعزام و پس از آن به مدارس هدف ارسال خواهند شد.
 
 لک زایی گفت: اقدامات لازم جهت رفع مشکلات و انجام تعمیرات، اجرای ایزوگام، محوطه‌سازی و سایر موارد از محل منابع دولتی و با مشارکت گروه‌های جهادی، سپاه پاسداران و مردم خوب منطقه شروع شده و در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار