اجرای طرح زندگی با آیه‌ها همزمان با ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: طرح «زندگی با آیه‌ها» با عنوان مسطورا همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان به اجرا در خواهد آمد.

حجت الاسلام برومند رازیانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح زندگی با آیه‌ها که امسال در سال اول اجرای آن با عنوان مسطورا انجام می‌شود اقدامی برای هم افزایی و ایجاد جریان عمومی بر پایه قرآن و شکل گیری گفتمان غالب قرآنی خواهد بود. شروع آن در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از اجرای این طرح همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: این طرح به مدت سه سال هدف‌گذاری شده که ۳۰ میلیون نفر از مردم کشور با اهداف طرح "زندگی با آیه ها" آشنا شوند.

وی ادامه داد: ۳۰ آیه از آیات قران بر اساس سنن معمول جزخوانی در طول ۳۰ روز ماه رمضان قرائت خواهد شد.

حجت الاسلام رازیانی با تاکید بر اینکه در این طرح تمام دستگاه‌های فرهنگی کشور پای کار هستند، افزود: محتوای بسیار خوبی در فراز این آیات قرآنی است که به آن پرداخته می‌شود.

وی قرآن کریم را یکی از ریسمان‌های وحدت و یگانگی دانست و گفت: در این طرح تلاش می‌شود تعدادی از آیات را که تمدن ساز هستند در زندگی مردم و روزمره مردم جاری و به گفتمان عمومی جامعه تبدیل کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان حضور کاروان قرآن در ایام ماه رمضان در استان را از دیگر برنامه‌های این ماه پر فیض و برکت اعلام کرد و گفت: محافل جز خوانی در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.