شکایت‌ها در حوزه اقامت در مشهد به قید فوریت بررسی می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی گفت: شکایات زائران و مسافران در حوزه اقامت به قید فوریت رسیدگی و رضایت آنان جلب خواهد شد.

یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی گفت: سامانه استانی ۷۰۴۵ و سامانه ملی ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های مسافران است.

وی با بیان اینکه نرخ‌نامه به واحد‌های اقامتی اعلام شده و طبق قانون موظف به رعایت و نصب آن در معرض دید هستند، اضافه کرد: حتی امسال با هدف تسهیل خدمت‌رسانی به زائران، نرخ واحد‌های اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و اقامتگاه بومگردی به تفکیک در سایت اینترنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درج شده است.

بیدخوری اظهار کرد: بازرسان تخصصی این اداره کل در سراسر شهرستان‌های استان به تعداد ۱۶۵ نفر هستند که در کنار بازرسان سایر دستگاه‌های متولی نظارت بر روند خدمت‌رسانی به زائران و مسافران را زیرنظر دارند.

وی با اشاره به احتمال سرد شدن هوا و بارندگی در ایام نوروز به‌ویژه در روز تحویل سال، گفت: امسال همه ظرفیت‌های اقامتی به صورت مسقف و با امکانات لازم پیش‌بینی شده و استفاده از چادر در فضا‌های مسقف مانند سالن‌های ورزشی امکان‌پذیر است.

منبع؛ شهرآرا

برچسب ها: شکایت ، اقامت در مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.