معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تحصیل ۶ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۰۰ رشته تحصیلی این دانشگاه خبر داد.

سیاوش وزیری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در ۲ سال گذشته ۲۰ رشته مقطع در دانشگاه کرمانشاه راه اندازی شده و تا ۲ روز گذشته ۱۵ رشته مصوب شده که مربوط به یکسال گذشته بوده است که این اتفاق در تاریخ دانشگاه بی نظیر است.

وی افزود: در شهر کرمانشاه ۸ دانشکده مستقر وجود دارد و در سنقر و اسلام آباد دانشکده و مجتمع عالی سلامت در حال فعالیت است و دانشکده تازه تأسیس دانشگاه علوم پزشکی، دانشکده توانبخشی است که در سه رشته فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کاردرمانی فعالیت دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با افتخار اعلام می‌نمایم که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۱۰۰ رشته مقطع وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم مجوز رشته پزشکی هسته‌ای را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه قلب توانستیم رشته فلوشیپ کاردیولوژی مداخله‌ای را بگیریم و این موفقیت برای دانشگاه بسیار مهم است، گفت: در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۶ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو داریم که از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۰ نفر ایرانی و هزار و ۱۰۰ نفر دانشجوی غیر ایرانی هستند که با داشتن رتبه سه در حوزه بین الملل در کشور، یکی از فعال‌ترین دانشگاه‌ها در جذب دانشجویان بین‌الملل می‌باشیم.

وزیری خاطرنشان کرد: گام بعدی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبادل در حوزه اساتید و دانشجویان است که بین المللی سازی را مفهوم عمیق‌تری پیدا کند.

وی ادامه داد: چارت آموزشی پاسخگوی نیاز روز آموزش نیست و تغییر چارت و افزایش اعضای هیأت علمی موضوعی است که دانشگاه کرمانشاه به آن امید بسته است، از این فرصت با ظرفیت‌هایی که دارد به خوبی می‌تواند استفاده نماید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.