رم در ثانیه های آخر مقابل فیورنتینا در شهر فلورانس به یک امتیاز رسید.

در ادامه دیدار‌های هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا، تیم‌های فیورنتینا و رم در ورزشگاه آرتیمو فرانکی شهر فلورانس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیداری که با توجه به شرایط جدول، برای هر دو تیم به منظور کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حائز اهمیت بود و بنفش پوشان که تا پیروزی ثانیه‌هایی بیشتر فاصله نداشتند، بسیار امیدوار بودند، به رقبای بالاتر از خودشان نزدیک شوند، اما شاگردان دنیله دروسی در دقیقه ۹۵ گل تساوی را زدند تا رتبه پنجم را حفظ کنند.

رانیری ابتدا در دقیقه ۱۸ ویولا را پیش انداخت، اما حسام عوار در دقیقه ۵۸ بازی را به تساوی کشاند. دقیقه ۶۹ روی اشتباه عوار، فیورنتینا با ضربه ماندراگورا به گل دوم رسید. ۱۰ دقیقه بعد تیم میزبان می‌توانست از روی نقطه پنالتی گل سوم را هم بزند و کار را تمام کند، اما اسویلار دروازه بان رم، کریستین بیراگی کاپیتان فیوره را در این جدال ناکام گذاشت و ضربه پنالتی او را مهار کرد. در حالی که چهار دقیقه وقت تلف شده اعلام شده بود و دنیله دروسی در آستانه ثبت دومین شکستش روی نیمکت گرگ‌ها بود، در دقیقه ۹۵ و روی آخرین حمله رم با ضربه دیگو یورنته مدافع پیشتاخته اش به گل تساوی رسید.

سردار آزمون در این مسابقه برای رم به میدان نیامد.

با این تساوی رم ۴۸ امتیازی شد و در رتبه پنجم باقی ماند. جالوروسی حالا سه امتیاز با بولونیای رده چهارمی و رسیدن به منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند. فیورنتینا هم با ۴۳ امتیاز هشتم است. البته با توجه به نتایج خوب نمایندگان ایتالیا در مسابقات اروپایی امسال، احتمال اینکه سال آینده از ایتالیا پنج تیم راهی لیگ قهرمانان اروپا شود، زیاد است و این می‌تواند خبر خوبی برای بولونیا، رم، آتالانتا، ناپولی، فیورنتینا و لاتزیو (۶ تیمی که برای قرار گرفتن در رتبه‌های چهارم و پنجم تلاش می‌کنند) باشد. سه تیم اینتر، میلان و یوونتوس خود را از سایر تیم‌های مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان جدا کردند و این تیم‌ها می‌خواهند یک یا دو سهمیه مانده را کسب کنند.

برچسب ها: رم ، سری آ ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار