بهینه سازی سه هزار و ۵۸ واحد موتورخانه در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۵۸ واحد موتورخانه در سطح استان به طور رایگان بهینه‌سازی شده است.

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : در راستای مصرف بهینه گاز و جلوگیری از هدررفت این نعمت خدادادی، از ابتدای سال جاری سه هزار و ۵۸ واحد موتورخانه در سطح استان کرمانشاه در بخش‌های خانگی، اداری، تجاری و آموزشی بهینه‌سازی‌شده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری حدود سه هزار و ۲۰۰ واحد موتورخانه در سطح استان بهینه‌سازی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان داشت: بهینه‌سازی موتورخانه‌ها شامل سرویس دیگ و مشعل و عایق‌کاری لوله‌ها و مخازن آب گرم می‌شود که این امر ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف گاز را کاهش داده و باعث افزایش طول عمر تأسیسات موتورخانه‌ها می‌شود.

حسینی ضمن تأکید بر لزوم استفاده درست از گاز طبیعی، اعلام کرد: متقاضیان بهینه‌سازی می‌توانند با مراجعه به سایت GOC. NIGC. IR و ثبت شماره‌اشتراک خود در نوبت قرار بگیرند تا شرکت گاز در اسرع‌وقت نسبت به بهینه‌سازی موتورخانه‌های آنان اقدام کنند.

وی اضافه کرد: طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها توسط شرکت ملی گاز ایران در سراسر کشور اجرا می‌شود و بهینه سازی موتور خانه‌های مشترکان خانگی، تجاری، اداری و مدارس از منابع داخلی شرکت ملی گاز و به صورت رایگان توسط مجریان ذیصلاح انجام می‌شود.

مدیرعامل این شرکت در خصوص خط مشی و رسالت کاری شرکت گار بیان کرد: رسالت اصلی شرکت ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم و گازرسانی متناسب با نیاز‌ها و انتظارات مشترکین است و برای انجام این رسالت نسبت به پیاده سازی و برقراری نظام مدیریت یکپارچه در سطح شرکت اقدام و استاندار‌های لازم نیز در این زمینه رعایت شده است .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.