استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزش حرفه‌ای بسیار بالاست و جوانان به عنوان ظرفیت اصلی استان هستند.

غلامعلی حیدری در جشنواره تجلیل از جوانان برتر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سند توسعه و تحول استان تدوین شده است، گفت: در سند تحول و توسعه بخش‌های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی و دامپروری استان جایگاه ویژه‌ای دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در چهارمحال و بختیاری در دستورکار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: پیش از این ۳۰ هکتار واحد گلخانه‌ای در استان وجود داشت که با برنامه‌ریزی انجام شده به ۸۰ هکتار رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا ۷۰۰ هکتار نیز افزایش پیدا کند.

حیدری اظهار کرد: هم‌اکنون مجوز ۸۰ بوم‌گردی در استان صادر شده است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: چهارمحال و بختیاری در نرخ بیکاری رتبه دوم را داشت که صعود هشت پله‌ای داشته است.

حیدری با اشاره جوانگرایی در انتصاب مدیران در استان دولت سیزدهم ادامه داد: ایران اسلامی به واسطه حضور جوانان نخبه و با اعتماد به نفس در جایگاه بالایی در جهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایران زمین منشاء تغییر، تحول و پویایی و نشاط هستند، گفت: چهارمحال و بختیاری در مدار توسعه قرار گرفته است که نقش جوانان در این عرصه بی‌بدیل و قابل تحسین است.

حیدری افزود: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزش حرفه‌ای بسیار بالاست و جوانان به عنوان ظرفیت اصلی استان هستند.

محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ نفر از جوانان برتر استان در حوزه‌های مختلف از جمله قرآن و خادمان اهل بیت (ع)، ادبیات، دانش‌بنیان، کنشگر رسانه و فضای مجازی، فیلم، موسیقی، ورزش، کارآفرینی، فعال اجتماعی و فعال جهادی انتخاب شدند.

وی افزود: برای اجرای جشنواره تجلیل از جوانان در کشور دو هزار جوان ثبت‌نام کردند که ۹۰۰ جوان به عنوان جوانان برتر از سوی هیئت داوران انتخاب شدند.

سلیمی اظهار کرد: همزمان با آیین تجلیل جوانان از ۳۵ جوان فعال در بخش‌های دیگر از جمله سربازان، پارکبانان و سایر جوانان تجلیل شد.

وی با اشاره به اینکه جوانان با درایت، نبوغ و تلاش خود آینده استان و کشور را خواهند ساخت، گفت: جوانان مسیر پیشرفت و توسعه استان را هموار خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار