مدیر تامین و انتقال آب شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد، از انجام موفق تعمیرات و سرویس‌های سالیانه خط انتقال آب استان خبر داد.

گلستانی مقدم مدیر تامین و انتقال آب شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد گفت: با برنامه ریزی انجام شده در روز‌های ۱۴ و ۱۵ اسفند تعمیرات و سرویس‌های ضروری که نیاز به خاموشی ایستگاه‌ها و قطع جریان آب انتقالی داشتند در ۷ موقعیت مکانی در گستره ۳۰۰ کیلومتر از خط انتقال آب و طی ۴۰ ساعت تلاش تیم‌های سرپرستی و عملیاتی شرکت و پیمانکار تعمیر و نگهداری با موفقیت صورت گرفت.

او افزود: طی تعمیرات مذکور تعویض ۴ مجموعه شیر قطع و وصل و هوا روی خط انتقال، اصلاح و تعویض شیر سه انشعاب، تعویض شیر ۷۰۰ و اصلاح اتصالات خط اردکان میبد، نصب پره همزن، شستشوی کانال‌های ورودی آبگیر و آبنمای خروجی و پیش ته نشینی، مانور شیر‌های اصلی، تعویض شیر یکطرفه و پروانه‌ای ۷۰۰ پمپاژ یک، سرویس تابلو‌های قدرت و تعدادی از ترانس ها، سرویس و تنظیم تجهیزات برقی و مکانیکی ایستگاه‌های پمپاژ صورت گرفت.

گلستانی مقدم ابراز کرد: با توجه به شرایط جوی ناپایدار مدت عملیات بیشتر از ۶۰ ساعت پیش بینی شده بود که با برنامه ریزی دقیق وهماهنگی‌های انجام شده و تلاش نیرو‌ها تعمیرات، این عملیات زودتر از زمان پیش بینی شده و به نحوی انجام گرفت که تامین آب شهر دچار وقفه نشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار