هم اکنون ۶۸ هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری هستند.

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم حجت‌پناه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: این نهاد نیاز به ردیف بودجه اختصاصی در بودجه‌ریزی‌های کلان برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد دارد.

وی، تعداد اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را ۶۸ هزار نفر اعلام کرد و افزود: جذب جوانان و نوجوان اولویت جذب نیروی انسانی به این نهاد است.

حجت‌پناه اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۱ کانون مساجد در استان فعال است که از این تعداد ۶۳ کانون در دولت سیزدهم تاسیس شده است و از مجموع کانون‌های استان ۳۳ کانون تخصصی خواهران است.


بیشتر بخوانید


وی، بزرگ‌ترین سرمایه کانون‌های مساجد استان را نوجوانان و جوانان عنوان کرد و ادامه داد: نسل جوان به عنوان سرمایه‌های انسانی در اختیار ماست و تمام توان خود را برای آموزش و توانمندسازی آن‌ها به کار خواهیم گرفت که بتوانند بعد از سن ۲۲ سالگی که تحصیلات دانشگاهی آن‌ها رو به اتمام است و به طور رسمی وارد جامعه می‌شوند، برای حضور در فعالیت‌های مهم و تاثیرگذار اجتماعی تربیت شده باشند.

حجت‌پناه، حضور امام جماعت در تمامی مساجد استان را خواستار شد و گفت: با حضور امام جماعت به عنوان رکن اصلی مسجد برنامه‌ها با انسجام بیشتری دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار