در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز اداره کل استاندارد با اجرای طرح هماهنگ استانداردهاي اجباري نظارت خود را بر قنادی و شیرینی فروشی ها بیشتر کرده است.

سید مهدی حسینی مدیر کل استاندارد گلستان گفت: تمام شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌ها ملزم هستند تا وزن جعبه را هنگام خرید شیرینی کم و سپس قیمت را محاسبه کنند.

مدیر کل استاندارد گلستان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه موارد را به تلفن ۱۵۱۷ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷ اطلاع رسانی تا کارشناسان این اداره کل در اولین فرصت اقدامات قانونی را اعمال کنند.

او همچنین افزود: همزمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان در راستای انجام طرح طا‌ها «طرح اجرای هماهنگ استاندارد‌های اجباری»، به‌منظور ارتقا و تامین ایمنی و سلامت جامعه، این اداره کل مانند سال‌های گذشته اقدام به اعزام اکیپ‌های کارشناسی به مراکز عرضه، توزیع و فروش به‌منظور کنترل فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری، با اولویت کالا‌های پر مصرف در ماه مبارک رمضان می‌کند.

حسینی ادامه داد: همچنین به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل ها، زائر سراها، رستوران ها، مراکز تفریحی و خدماتی نظارت دقیق و مستمر انجام می‌شود.

وی گفت:شهروند گلستانی می‌توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد برروی کالا‌های موجود در بازار به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به صورت رایگان از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران اطمینان حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار