تسریع صدور پروانه ساختمانی در شهرداری اصفهان

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: در راستای تکریم شهروندان خدمات صدور پروانه ساختمانی شهرداری اصفهان تسریع می‌شود.

بنابر اعلام امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری با اشاره به افزایش صدور پروانه و کاهش مدت زمان صدور آن به ویژه در بافت‌های فرسوده  مناطق پانزده گانه گفت: روند ساخت و ساز از رکود خارج شده و در  این حوزه  به دلیل زمان بر بودن ساخت مسکن نتایج آن در سالهای اینده نمایان می شود.


 وحید مهدویان افزود: برای  کاهش زمان انتظاربازدید با اولویت بخشی به درخواست‌های پروانه ساختمانی حداکثر زمان انتظار بازدید ۴۸ ساعت و در صورت لزوم بازدید‌ها بعد از ساعات اداری نیز انجام می‌شود.

او گفت: هرگونه چرخش پرونده و امضا فیزیکی حذف و اقدامات به صورت الکترونیکی ودر همان روز انجام می‌شود و در خواست‌های پروانه ساختمان براساس قابلیت کنترل ضو ابط هوشمند در سامانه سرا ۱۰ و بدون نقشه معماری به صورت انلاین پرداخت و در همان روز تعیین تکلیف می‌شوند.

مهدویان با اشاره به آمار صدور پروانه در چند منطقه از شهر اصفهان از ابتدای سال ۱۴۰۲  تاکنون و مقایسه آن با مدت زمان مشابه در سال گذشته افزود: ساخت و ساز ۱۳ درصد افزایش یافته و  در این حوزه ۳۲۸۴ مورد پروانه ساختمانی بدون پروانه‌های اصلاحی صادر شده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.