در مراسمی از امام جمعه و رابطان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر استان در همایش نقش مردم در مهندسی مناسبت‌های انقلاب اسلامی تجلیل شد.

در این مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از ائمه جمعه سراسر استان و چهره‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، هنری و خبری که در امسال ییشترین فعالیت و نقش آفرینی را در زمینه برپایی شکوهمند مناسبت‌های ملی و مذهبی در استان داشتند، تجلیل شد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به نقش مردم در ایجاد و شکل گیری حکومت‌ها و دولت‌ها تاکید کرد: مردم در نظام و انقلاب اسلامی ستون اصلی خیمه انقلاب بوده و هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: هیچ خیمه‌ای در عالم بدون حضور و وجود مردم برافراشته نمی‌شود و مردم ایران اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته ثابت کردند که وفادارترین مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند.

او تأکید کرد: مردم در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط با وجود همه مشکلات نظام و انقلاب را تنها نگذاشتند و لذا برای برون رفت از مشکلات تنها راه مشارکت دادن مردم در امور و اتکا به توان و نیروی نهفته مردمی در همه زمینه‌ها است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: باید ساز و کاری طراحی شود تا مردمی سازی امور و دخالت دادن آنان در همه بخش‌ها به معنای واقعی پیاده سازی شود.

قنبری از چهر‌های فعال دانشگاهی هم گفت: هر جا دولت‌ها به مردم اتکا و اعتماد کرده اند نتیجه آن به نفع جامعه بوده است.

او افزود: مردم بازوی توانایی دولت و حاکمیت برای پیشبرد همه امور است.

قنبری تأکید کرد: وظیفه همه دولتمردان این است که با تمام وجود و همه ظرفیت به مردم خدمت مومنانه کنند و مسائل و مشکلات آنان را در زمینه مسکن اشتغال و ازدواج برطرف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار