اتصال ۱۰۶ روستا و منطقه عشایری استان اصفهان به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: ۱۰۶ روستا و منطقه عشایری استان اصفهان به شبکه ملی اطلاعات مُتصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت:  ۱۰۳ روستای بالای ۲۰ خانوار و سه منطقه عشایری استان از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون به شبکه ملی اطلاعات مُتصل شدند.

جعفر مُطلب‌زاده افزود: پوشش اینترنت پُرسرعت در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان در دولت سیزدهم، با نصب و راه‌اندازی ۴۱ سایت جدید و ارتقای فناوری ۶۳ سایت تلفن همراه به ۹۴ درصد رسید.

او با اشاره به برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بهره‌مندی روستا‌ها از پوشش تلفن همراه و اینترنت گفت: با احداث و ارتقای فناوری ۱۱ سایت از محل بودجه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) یک هزار و ۱۶۹ خانوار روستایی و عشایری استان با جمعیت سه هزار و ۵۷۴ نفر به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شدند.

مُطلب‌زاده اضافه کرد: احداث و ارتقای فناوری این سایت‌ها در روستا‌های «قلعه چوم»، «دلگشا» و «آب خارک» اصفهان، «گرم آباد» سمیرم، «بُلطاق» و «دره سوخته» بویین و میاندشت، «خیرآباد» اردستان، «سُهیل» نایین، «مَرغ» بُرخوار، «وَنک سُفلی» چادگان و «اسحاق‌آباد» کاشان انجام شد.

او گفت: همچنین با این اقدام پوشش شبکه ملی اطلاعات و اینترنت در ۹ روستای دیگر استان با جمعیت ۲ هزار و ۲۷ خانوار که در نزدیکی این مناطق واقع شده بودند، بهبود پیدا کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار