آغاز پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس از ۲۰ اسفند ماه

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سطح استان خبرداد.

مزیدی  سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت توأمان (اینترنتی و حضوری) در محل دفاتر فروش بلیت، دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه‌های عمومی و اختصاصی مسافر استان آغاز می‌شود.

 او با اشاره به فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز، افزود: در حال حاضر ۸۰۱ دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل: ۲۸۶ دستگاه اتوبوس، ۲۰۹ دستگاه مینی‌بوس و ۳۰۶ دستگاه سواری در سطح استان آماده خدمت رسانی به مسافرین هستند.

مزیدی ادامه داد: بیش از ۱۴۴۴ راننده در ۴۷ شرکت، مؤسسه و شرکت حمل و نقل فعالیت داشته و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری است.

 سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مسافرین از جمله راه اندازی سامانه لیست انتظار مسافرین در بستر سامانه‌های فروش بلیت اینترنتی به آدرس: www.payaneha.ir و www.payaneha.com، استفاده از Qr-code بر روی تمامی بلیت‌های صادره به منظور تسهیل در دسترسی مسافرین به اطلاعات سفر (شامل: مبدأ – مقصد – شرکت مسافربری و …) در زمان ثبت اطلاعات از طریق سامانه ۱۴۱، راه اندازی خدمات درب به درب ناوگان سواری کرایه عمومی برون شهری و حذف فیزیک صورت وضعیت مسافری انجام شده است.

وی ادامه داد: بخش حمل و نقل مسافر استان با تمامی ظرفیت ارائه خدمت به مسافرین و زائران حرم مطهر رضوی در زمان اجرای طرح جابجایی مسافرین نوروزی را انجام خواهد داد.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل در خاتمه یادآور شد: سامانه، تلفن گویا و وب سرویس ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.