مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از اجرای همزمان طرح عیدانه و رمضان در این استان خبر داد.

مهدی پژوهش اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای انجام طرح طا‌ها طرح اجرای هماهنگ استاندارد‌های اجباری؛ مانند سال‌های گذشته تیم‌های کارشناسی به مراکز عرضه، توزیع و فروش اعزام شدند.

وی افزود: همچنین برای ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی اجرای طرح عیدانه برای سومین سال با تمرکز بر خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و نوروز تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

پژوهش اضافه کرد: این طرح شامل بازرسی از خدمات مراکز اقامتی هتل، هتل آپارتمان، زائر سرا، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره بار، خشکبار و عرضه شیرینی، رستوران و قهوه خانه، خدمات قالیشویی، خدمات اتوبوسرانی، خدمات راه آهن و خدمات فرودگاهی است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اهمیت نقش استفاده از کالا‌های استاندارد در سلامت مردم، گفت: هدف از اجرای این دو طرح سالم سازی بازار مصرف و جلوگیری از توزیع کالا‌های بدون کیفیت و بدون نشان استاندارد است که با جمع آوری کالا‌های غیر استاندارد، با عرضه کنندگان متخلف برخورد قانونی می‌شود.

پژوهش ادامه داد: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد برروی کالا‌های موجود در بازار به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به صورت رایگان از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران اطمینان حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار