به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج، مشکل بیمه ۳۹۵ راننده تاکسی در سنندج برطرف شده و از سال آینده بیمه آن‌ها برقرار خواهد شد.

حمید خضری اظهار کرد: از سال ۹۲ تاکنون هیچ راننده تاکسی در شهر سنندج امکان بهره‌مندی از بیمه رانندگان نداشته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج  بیان کرد: در همین راستا تمام پرونده‌های رانندگان تاکسی در سنندج بررسی شد و در مجموع افراد بیمه شده‌ای که در حال حاضر راننده تاکسی نیستند، ولی همچنان از حمایت‌های بیمه‌ای در این قالب بهره‌مند بودند شناسایی و حذف شدند.

وی از معرفی ۳۹۵ راننده تاکسی فعال در سنندج برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای به سازمان شهرداری‌ها خبر داد و افزود: لیست این افراد به سازمان تامین اجتماعی اعلام شده و با انجام فرایند کار‌های بیمه‌ای، از سال جدید بیمه آن‌ها برقرار می‌شود.

خضری با اعلام اینکه رانندگان تاکسی ۱۳.۵ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند، عنوان کرد: لیست تعداد دیگری از رانندگان نیز در سال جدید برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای به مرکز ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: به منظور حمایت از رانندگان واقعی ناوگان حمل و نقل عمومی اگر راننده‌ای تاکسی خود را بفروشد و از ناوگان خارج شود بلافاصله از لیست بیمه حذف شده و راننده جدید جایگزین خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رئوف سبحانی
۱۱:۴۲ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
سلام من ۱۴ ساله رانندتاکسی فعالیت دارم
باکارت وپروانه بارها مدارک به سازمان تاکسیرانی
ارائه دادم هنوز هم خبری ا،بیمه نیست الان هم توایستگاه تاکسی ماهم افرادزیادی راننده بدون بیمه فعالیتت دارند باتشکر پیگر نمائید
وهرخبری درموردبیمه مسئولین سازمان تاکسیرانی گفتن خبرکذب است وسوال وپیگری کنید